xoves, 23 de maio de 2019

Obradoiro de Música e Movemento

MARTES, 28 DE MAIO 16:00

Xela Conde Fernández

O aula de Música e Movemento constitúe un xeito de sensibilización musical onde se desenrolarán certas capacidades fundamentais para a aprendizaxe integral do/a neno/a, e, ademáis prepararanno para unha ensinanza musical específica no futuro.
Non debemos entender este aula como un mero preparatorio ao linguaxe musical xa que a súa visión é máis ampla. Pretende desenrolar as capacidades expresivas, musicais, intelectuais e motricesO/a neno/a vai impregnarse da materia prima da música, o son: descubrilo, exploralo, manipulalo, coñecelo e incluso créalo. Sentir a música no seu corpo, expresarse a través dela e facer que sexa una parte integrante de sí mesmo/a. O método será o máis lúdico posible xa que o xogo nestas idades é una parte fundamental e que trascende a todo nas súas vidas

OBXECTIVOS XERAIS

• Proporcionar una experiencia musical que permita, mediante o descubrimento das aptitudes musicais, acceder á expresión musical a través do canto, a danza e os diversos instrumentos que conta o aula. 

• Compartir vivencias musicais e enriquecer a súa relación afectiva coa música a partir das diferentes actividades propostas. 
• Desenrolar a coordinación motriz precisa para a correcta interpretación dos ritmos e o entendemento e interiorización dos mesmos grazas a realización de actividades de percusión corporal e coreografías sinxelas. 
• Traballar procesos cognitivos como a memoria e atención a partir de xogos de aprendizaxe de cancións, movementos e ritmos. ç
• Realizar experiencias sonoras dos elementos básicos, partindo da práctica auditiva vocal e instrumental e relacionalos con códigos de representación non convencional. 
• Empregar todolos recursos necesarios (voz, instrumentos, movementos...) para axudarlles a comunicar ideas, vivencias e sentimentos tanto de maneira individual como colectiva. 
• Fomentar o traballo grupal, a boa convivencia e comunicación axeitada.


CONTIDOS


• A voz como medio de expresión da linguaxe e o canto. Aprendizaxe de cancións infantís, recitados e memorización de versos e trabalinguas. 

• As cualidades do son e as fontes sonoras: silencio, son, discriminación de tímbricas, tempo e dinámicas 
• Coñecemento tanto dos sons como da apariencia dos diferentes instrumentos. 
• Traballo dos diferentes ritmos tanto vocal, instrumental como motrizmente a través do xogo e co emprego de linguaxe musical non convencional. 
• Dramatización de contos e historias. 
• O movemento como medio de expresión: control corporal, coordinación motriz, orientación espacio temporal, ritmo, expresión e composición en grupo. Aprendizaxe de coreografías sinxelas.

METODOLOXÍA


A metodoloxía a empregar para lograr os obxectivos será aberta e participativa, sempre coa premisa da búsqueda dunha formación musical e integral que desenrole as facultades psicolóxicas, sociolóxicas, psicomotoras e intelectuais.
Basarase nunha serie de principios como é o contexto musical como espazo de liberdade no que as normas serán flexibles, e a expresión de ideas sentimentos e emocións libres. A negociación como método de resolución de conflictos e o optimismo frente aos logros.
E será o xogo o canle perfecto e motivacional co que se acadarán os coñecementos reflectidos nos obxectivos.
En definitiva, a metodoloxía cumplirá con estas características: será progresiva, activa, lúdica, global e variada.


TEMPORALIZACIÓN
Constará de unha sesión semanal de 50’ distribuída no curso lectivo tendo en conta o calendario escolar.

Ningún comentario:

Publicar un comentario